петък, 24 април 2015 г.

Мезотерапията Intraceuticals или терапията на Мадона

Meзотерапията Интрасютикълс
Снимките са правени в разстояние на 6 седмици, нямат обработка. Правени са с една и съща камера и на едно и също място - демек кошетката :)
Ако ме познавате лично ще знаете, че обожавам да пробвам нови терапии, нови кремове, нови глезотийки с една дума, абе всичко :). След като прехвърлих 30-те години започнах да отделям голямо внимание на кожата на лицето си, защото започнах да виждам първите признаци на стареене. Получаване на фини линии, пигментни петна, а дори след почистване кожата ми изглеждаше отново замърсена след седмица. Между другото, ако не сте започнали да слагате слънце защитен крем върху основният, веднага го направете. За това колко е важно и какви са последствията ще говоря в друга тема.

Въпреки, че обичам процедури не съм много по висенето в салони, главно защото не знам и какво да си направя, не съм чула и някой да ми препоръча нещо, изобщо много са причините.
Това е кутията, която си взех, има мини серуми, които се използват с машината и са 6 на брой, т.е 6 терапии + комплект кремове за домашна грижа

Когато се запознах с терапията Интрасютикълс - Intraceuticals бях леко скептично настроена, аз принципно така си се настройвам към всичко ново, което не съм опитвала, но това не ме спира да опитвам хах, колкото да си докажа дали съм била права :)

Процедурата я хвалеха като Холувдската процедура на Мадона, тъй като тя си била закупила цялата машина и нейната гримьорка я й е правила преди всеки концерт. Да не говорим, че на официалният сайт на терапията, която между другото е австралийска присъстват една дозина отзиви от супер известни за мен личности като - Наоми Кембъл, Миранда Кер, Ким Кардашиан, Фърги и любимецът ми от мъжки пол Чанинг Татуум.

Аз като голям Холивудски консуматор, казвам си го без бой, веднага исках да опитам нещо, до което са се докосвали хора, които изключително харесвам. Нека да ви представя с няколко думи все пак и терапията и за какво иде рече, преди да ви покажа резултатът при мен.
Intraceuticals ( Интрасютикълс) е безболезнена мезотерапия, чрез проникване на кислородна струя на 95% чиста хиалуронова киселина, мултивитаминен комплекс и антиоксиданти. Технологията позволява третиране върху долен и горен клепчат и плътно в околоочният контур.

Има общо 5 вида терапии, от които можете да изберете спрямо проблема, който таргетирате.



1. REJUVENATE 
 Дълбока хидратация с подмладяващ ефект

 Изравнява тена на лицето, запълва фините линии и бръчки и успокоява зачервявания, както и намалява признаците на розоцея. Повлиява много добре тъмните кръгове под очите и подпухналите клепачи.

Съдържа: 95 % хиалурон +
- жожоба
- витамин Е и минерали
- витамин C
- зелен чай



2. ATOXELENE 
Лифтинг терапия, алтернатива на ботокс

Подходяща за дами над 25 години, полага се не на цялото лице, а само в проблемните участъци, в които има фини линии. Повишава се нивото на колаген и се заличават признаците на стареене. Ако имате ботокс, терапията не е проблем да се прилага.

Съдържа: 95 % хиалурон +
- брезова кора
- екстракт от бамя



3. CLARITY 
 Борба с акнето

За проблемни и акнеични кожи. Действа в дълбочина като регулира себума и има антикомедонен, антибакетриален и хидратиращ ефект. Замества химичните пилинги, лазерното третиране. Терапията е приятна, без болка и няма излющване. Веднага сте готови да излезнете навън.

Съдържа: 95 % хиалурон +
- масло от чаено дърво
- алое вера
- лайка 
- корен от джиндифил
-

4. OPULENCE 
 Избелваща терапия

За сияен и равномерен тен. Липсва излющване, отоци и дискомфорт (както е при химичните пилинги. Премахва пигментации причинени от слънце както и хормонални такива. Заличава тъмни кръгове и изравнява тена.

Съдържа: 95 % хиалурон +
- витамин С, А, Е
- зелен чай
- жълт лапад
- кора на мандарина
- женско биле
- мечо грозде


5. BOOSTER  - е терапия съдържаща 4 иновативни серума, като всеки от тях се грижи за специфичен проблем. Т.е избира се само един серум. :)


Бустерите са: 

Витамин А - ( Регенерира, почиства и подмладява)
Витамин C+3 - (Гладка, сияеща и стегната кожа)
Колаген (Стяга и възстановява кожата)
Антиоксиданти ( Детоксикира, Балансира, Подмладява кожата)


Направих 6 терапии през седмица, искам да спомена, че преди всяка терапия Интрасютикълс ме подложиха и на другата ми любима терапия Хидрафейшъл, за която някой път ще ви разкажа. Но принципно Хидрафейшъл изчиства кожата ми в дълбочина от черни точки и замъсявания, преди хиалурона да проникне. Тогава ефекта е много силен.

След 1-та терапия, виждате устните колко са хидратирани и кожата изглежда изключително свежа, чиста и хидратирана
След последната 6-та терапия, както виждате кожата ми изглежда изключително чиста и свежа.
ПРЕПОРЪЧВАМ:Самата терапия представлява писалка, в която се вкарват серумите, които са изобразени по-горе, след това чрез въздушна струя се нанасят на лицето, като изобщо не ви докосват, реално това, което чувствате е само въздушна струя върху кожата. Резултатът надмина всичките ми очаквания. Все едно току що сте се родили, кожата е изключително подхранена ( моята терапия беше с Rejuvenate), много блестяща е точната дума, изчистена, а зачервяването, което е типично за моята кожа ( чувствителна, смесена с признаци на розоцея) беше редуцирано. Препоръчвам с две ръце да пробвате поне веднъж терапията, защото ефекта е моментален и видим. Особено, ако ви предстои сватба, абитюренски бал или друго събитие, за което нямате време, това е терапията за вас. Бърза, без зачервяване, НАТУРАЛНА, няма странични ефекти, освен, ако не сте алергични към някоя съставка. Не, че съм Мадона, но напълно я разбирам защо тя, а и цял Холивуд е влюбен в терапията.

Детектив в бюти сектор, 

Яна











Няма коментари:

Публикуване на коментар