неделя, 1 ноември 2015 г.

Есенни цветове с OPI

Здравейте кокичета, :)


винаги съм харесвала ярки и светли тонове лакове. Когато настъпват есенните и зимните месеци започва едно чудене на какви тонове да наблегна. Искам лак, който едновременно да е:
  • ярък, но не натрапчив
  • да е лесен за комбиниране цветово
  • да е траен
  • да носи настроение

Ползвала съм ОПИ при маникюристка, но никога не бях си взимала за домашно ползване. Попаднах на страхотна промоция, на която продаваха лаковете по 5 лв. което си беше страхотна оферта. Сега видях, че и в доста аптеки има лакове на ОПИ, които са с намаление.




Дори да им изтича годността, съм супер доволна от качеството им засега, както и от издържливостта. Съжалявам се качество на снимките, обещавам да ставам по-добра, но поне са без филтер и не са обработени, така че можете да видите истинския цвят.


Това, което на пръв прочит ми харесва са ярките и колоритни цветове, които предлага самата марка. Другото, което ми хареса е блясъка, който имат самите лакове и не на последно място издръжливостта.

Моят избор се спря NLB65 и NL H52. И двата са горе долу в една цветова гама, но са много подходящи за есента, издържат около 4 дни, поне при мен без да се обелват, разбира се мия с ръкавици :)

Четката е много хубава и лесно се нанася без дасе напластява. Разбира се, качеството е доста добро предвид ценовия клас, но смятам, че е доста пестелив и шишенцето ще ви стигне за дълго време.

ПРЕПОРЪЧВАМ!!!

Ваш детектив в бюти сектор,
Яна

* За този отзив не ми е платено или да са ми изпратени продукти от фирмата, мнението ми се базира единственно като редови потребител и клиент. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар